Monday, August 13, 2012

Okaraktäristiskt

Har tittat på finalen av Work of Art nu. Det var bra. Dock ville dte inte riktigt fungera att titta i fullskärmsformat utan jag fick titta på en lite mindre bild, men det gick ju det också.

Förvånande nog har jag faktiskt inte blivit trött än. Men har man haft en riktigt lång dag, eller om man för den delen sovit väldigt lite en natt, blir det ju ibland något av en omvänd reaktion. Man blir liksom knappt trött överhuvudtaget. Okaraktäristiskt nog ska jag dock strax gå och lägga mig. Brukar ivsserligen hävda att lägga sig före midnatt är otänkbart, men just idag eftersom arbetsdagen blev så himla lång och att jag ska upp lika tidigt igen imorgon är jag beredd att göra ett undantag.

Men Växjö och skolan igen imorgon alltså. Förhoppningsvis blir det inte en lika lång dag som idag. Fast vi har en hel del tester kvar att göra så det är nog lika bra att vara mentalt förberedd på att det mycket väl kan bli lika sent imorgon också.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home