Saturday, August 18, 2012

Sova ut och helgarbete

Som vanligt skönt att sova ut. Mycket härligare än att ha en klocka som ringer vid fem. Har lovat att fixa lite skoljobb under helgen så det ska jag nog ta tag i så jag har det gjort sen. Hade i ärlighetens namn föredragit att inte arbeta något i helgen utan istället helt fokuserat på att vila upp mig inför kommande (avslutande) vecka. Ibland får man dock underkasta sig vad som är bäst för gruppen. Även om jag hade kunnat vara ledig i helgen utan att det direkt påverkar slutresultatet finns risken att uttalad ledighet hade lett till missnöje i gruppen eftersom flera andra har tagit på sig helgarbete. Men tar jag bara tag i det borde det jag har att göra gå ganska fort. Är ett par korta grejer att skriva bara, så det är ingen superansträngning direkt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home