Tuesday, August 07, 2012

Väldigt trött

Har blivit så jäklans trött under kvällen att jag nog faktiskt ska gå och lägga mig snart, vilket är väldigt tidigt för att vara jag. Helt galet trött har jag gått och blivit. Är alltså Växjö som gäller imorrn också, är ju det (så gott som) varje dag nu de här tre veckorna som återstår på kursen. Tidig morgon imorrn också alltså, men med lite tur kanske jag kan vara hemma lite tidigare imorgon eftermiddag. Det vore skönt, fast det är inget jag räknar med på något sätt. Det visar sig väl får vi anta.

En nackdel med att man åker hemifrån tidigt, kommer hem sent och är ganska seg/trött när man väl kommer hem är att man hinner se väldigt lite av OS. Man hinner ju i princip bara se det allra sista på tävlingsdagen liksom.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home