Monday, October 29, 2012

Heldöd internetanslutning

Mitt internet är dött (skriver alltså det här från telefonen). Det tvärsom i förmiddags och har inte fungerat sedan dess. Exakt vad felet är vet jag inte, men just nu verkar det som att det är fel på uttaget (har iaf lyckats utesluta nätverkskabeln och, skönt nog, datorn), så måste ringa Kalmarhem imorrn så de kan skicka hit någon som fixar det. Känner mig hur som helst rätt handikappad utan internet, även om telefonen går att använda till det viktigaste åtminstone. Egentligen går väl iofs telefonen att använda till allt jag brukar göra på internet vid datorn, men orka sitta och glo på telefonskärmeb hela kvällen liksom. Nåväl, lär väl återkomma när internet funkar igen, när det ku blir. Snart hoppas jag, för jag har ju jobb som måste sökas.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home