Friday, October 05, 2012

Inställd badrumsstädning

Bestämde mig för att städa badrummet. Det gick ju dock åt helvete. Visade sig att mina städhandskar hade blivit så torra att de spruckit. Och itan städhandskar vill man ju inte städa badrummet. Extra typiskt med tanke på att jag funderade på att köpa nya när jag var på Maxi men men sen tänkte att äsch, de jag har funkar nog ett tag till. Det gjrode de ju uppenbarligen inte. Men men, får helt enkelt fixa den där badrumsstädningen till veckan istället. Men vänta nu, kanske någon tänker, varför vänta till nästa vecka, varför inte göra det i helgen? Det är helt enkelt därför att jag åker till Karlskoga imorgon för att närvara vid en gammal väns födelsedagsfest. Därför får badrumsstädningen vänta till efter helgen.

För övrigt har det även denna kväll börjat regna. Ryktas även om att det ska bli hemskt blåsigt under kvällen/natten.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home