Tuesday, November 27, 2012

Återresa imorgon

Imorrn åker jag tillbaka till Kalmar igen. Blev alltså en relativt kort visit här uppe den här gången också, tyckte inte jag behövde vara här särskilt mycket längre med tanke på att jag ändå ska hit igen vid jul. Lite otur har jag dock i att jag efter att biljetten var bokad kom på att jag skulle kolla om det var någon hockeymatch att se medan jag var här. Naturlgitvis är det en match imorgon, och naturligtvis råkar den matchen vara seriefinal. Hade jag vetat att det var hockey imorrn hade jag naturlgitvis bokat hemresan på onsdag istället. Men det är som det är och inte mycket att göra något åt.

Med tanke på väderprognoserna får vi dock verkligen hålla tummarna för att det inte blir massa förseningar imorgon. Har ingen lust att bli sittande ett par timmar i exempelvis Katrineholm.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home