Saturday, December 15, 2012

Färdighandlad

Beslutade mig för att åka ner till stan och fixa det där julklappshandlandet. Så jag trotsade det allt annat än angenäma vädret och knalalde iväg till busshållplatsen. Väl på stan gick det rätt smidigt att hitta jox att köpa. Såpass bra att jag nu faktiskt är helt färdighandlad vad gäller julklappar. Passade dessutom på att smita in på herrekiperingen och köpa två par strumpor till mig själv när jag ändå var nere på stan. Medan jag var på stan övergick även slasksnöandet till regn, vilekt väl sedan varit den dominerande nederbördsformen under dagen. Trist nog. Dock verkar regnet ha varit åtminstone en aning underkylt för det är ändå en del snö kvar. Hoppas snön får ligga kvar till det bli kallt igen, och gärna att det kommer lite mer innan jul.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home