Tuesday, December 25, 2012

Juldag

Har fortsatt ont i halsen men känner mig inte sjuk i övrigt. Så låt oss hoppas att det stammar där. Vore skönt att slippa exempelvis feber.

Nåväl, här är i alla fall listan på vad jag fick för julklappar:
En handduk
El Perro Del Mar - Pale Fire
Taken By Trees - Other Worlds
Jens Lekman - I Know What Love Isn't
Mando Diao - Infruset
Pengar
Bestick
Tallrikar
En flaska champagne
En biografi om Morrissey
En stekpanna
En pyjamas

Idag har jag inget särskilt planerat. Men ska nog fundera lite kring årsbästalistan (börjar ju bli dags att få den klar) och på vilka sånger som ska vara med på årets nyårsskiva. Och så kan det nog bli lite NHL-spelande också. Någon juldagsutgång blir det dock inte för min del. Många av de jag känner här uppe har ju skaffat barn och sånt, och då blir det ju lite så att den typen av utgångar försvinner. I år har jag ju dessutom halsontet så då hade jag nog hållt mig hemma även om mina gamla vänner skulle ut.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home