Wednesday, December 26, 2012

Sova och hoppas

Ska gå och lägga mig nu. Det är ganska tidigt för att vara jag, men så är jag ju inte helt frisk heller. Tänker lite att det säkert är bra att få lite extra sömn när man är sjuk.

Hoppas hur som helst att jag mår åtminstone lite bättre imorgon. Inte minst för att det vore trist att inte kunna följa med på den traditionella annandagsmiddagen hos farmor. Har man tur kan ju huvudvärk och feber gå över ganska fort, så vi får hålla tummarna för att det är så den här gången helt enkelt.

En av det suraste sakerna med att jag blev sjuk är för övrigt att vi hade tänkt åka skridskor någon dag (exempelvis idag). Får hoppas att vädret/kylan håller i sig tills jag har frisknat till. Vore kul att åka lite skridskor nämligen.

Nåväl, godnatt och på återseende helt enkelt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home