Saturday, April 27, 2013

Knackade

Knackade på fönstret när jag satt och tittade på Smartare än en femteklassare. Var en granne som hade tappat nyckeln. Drygt läge. Been there liksom (eller nästan i alla fall, jag glömde kvar nyckeln i Karlskoga en gång när jag bodde i Hultsfred hösten 2004, det slutade med att jag fick sova i trappen en natt). Extra drygt en lördagkväll dock, för då måste det ju vara extremt svårt att få tag på värden så de kan komma och öppna. Men men, vi får väl hoppas att det löser sig för'n.

Annars har såväl dagen som kvällen varit lugn. Åt lite godis i eftermiddags (det var gott), och så mycket mer har egentligen inte hänt. Trots att jag sov länge i morse har jag varit rätt seg under dagen så det har inte riktigt funnits varken energi eller motivation för några större aktiviteter.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home