Thursday, April 18, 2013

Två saker

Här kan ni läsa lite om gårdagens prisutdelning. Och ja, jag är medveten om att jag inte ser jätteglad ut på bilden, men jag var betydligt gladare än jag ser ut. De valde bara att publicera den bild dä jag glömde att le. Slår mig dock nu när jag ser bilden att det lite ser ut som att vi skulle vara typ ett band eller nåt.

Nu över till ngåt helt annat; hockey. Så Gistedt, den enskilde spelare som var absolut viktigast att behålla och som kändes riktigt gött att han hade kontrakt för en säsong till, går alltså till jävla Leksand. Hatar de där jävla skitelitserieklausulerna. Ett lagbygge som såg riktigt lovande ut ligger nu plötsligt i ruiner. Att lyckas få tag på en målvakt av samma klass känns lite som ett omöjligt uppdrag. Lilliz och de backar som lämnat känns ändå hanterbart, att tappa Gistedt nu när unge Kruse ska agera back up känns förödande.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home