Tuesday, June 18, 2013

En uteplatsdag igen

Det blev en dag på uteplatsen idag också. Det var himla härligt att sitta där även denna dag. Satt där och läste. I den tjcoka boken jag köpte i fredags. Det som är bra med att ha en himla tjock bok att läsa är att nu har jag läst en hel del de senaste dagarna, men jag har ändå mer än hälften av allt det roliga kvar. Det är ju toppen ju.

Även genomlyssningen av spellistan har fortsatt. När jag gick till affären och lyssnade via telefonen upptäckte jag att det var en av låtarna som fattades. Hade råkat lägga in den från ett album som tydligen inte finns på Spotify egentligen utan som jag hade som lokal fil. Men den fanns som tur var på en annan skiva som fanns på Spotify så jag kunde lägga in den därifrån. Ytterligare ett bevis på att man bör lyssna igenom en lista innan man publicerar den (dock att jag inte hade upptäckt det om jag inte hade lyssnat via telefonen, så det var lite röta också).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home