Sunday, June 16, 2013

Lite hockey innan sängen

Börjar bli dags att dra sig tillbaka för kvällen. Tänkte att jag ska se första perioden av kvällens Stanley Cup-final (hela matchen orkar jag nog itne sitta uppe och titta på) och sen gå och lägga mig. Och imorrn ställer jag nog klockan någon timme eller två senare än vanligt. Vad jag sedan ägnar morgondagen åt får vi se. Känns dock ganska sannolikt att jag kommer sitta och pilla en del med låtordningen på summer party-spellistan (alla låtar är inlagda sedan ungefär ett dygn tillbaka) eftersom jag vill ha den i stort sett färdig imorgon så jag kan lägga början av kommande vecka på att lyssna igenom och finjustera och så vidare.
Och ja, jag är medveten om att det där blev en väldigt lång mening. Skyller på trötthet.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home