Friday, July 05, 2013

Anteckningar om fredagen

Hade alltså ansvar för att fixa maten i dag. Gjorde min berömda (eller ja, så jäkla berömd är den inte, men den är god) champinjon- och tomatsås. Det blev uppskattat.

När jag var på Maxi för att handla pasta fick jag syn på en gammal klasskamrat från högstadiet som jag inte sett sen vi gick ut nian. Kan meddela att hon chockerande nog såg äldre ut nu än hur jag minns henne.

Var på Maxi för att köpa pasta. För den pasta jag ville ha fanns inte på Willys. Men den extra pormenaden var nog bra. Har blivit en hel del glass och dylikt på sistone, samtidigt som det blivit färre promenader än vanligt eftersom jag inte behövt gå till affären och dylikt dagligen.

Det är nog ungefär vad som finns att säga om dagen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home