Saturday, June 29, 2013

Inget loppisfynd

Följde med morsan och farsan på loppis i förmiddags. Gjorde inget fynd direkt. Brukar kunna hitta några skivor, men jag var inte riktigt på humör för att bläddra igenom massa dynga för att hitta guldkornen. Jag gjorde en halvhjärtad genombläddring av en hylla, men mer orkade jag inte riktigt. Hittade dock en väldigt fin hatt, men den blev inte av att jag köpte. Och skulle jag komma på i efterhand att jag väldigt gärna vill ha den så finns den nog kvar. Känns rent spontant inte som att det är jättestor efterfrågan på den typen av hattar.

Resten av dagen har ägnats åt inget särskilt. Lite spelande av det där datorspelet, ätande av mat, läsande av tidning, spelande av TP (jag utklassningsvann), ätande av jordgubbar med glass, allmänt slappande. Så inget särskilt helt enkelt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home