Friday, July 12, 2013

Väntad trötthet

Börjar nog bli dags att gå och lägga sig. Inte minst för att jag börjar bli (läs: är) jäkligt trött. Med tanke på hur lite jag sov natten till i dag och hur tidigt jag klev upp imorse är det dock väldigt väntat att jag skulle bli himla trött just denna kväll. Så väntat att jag faktiskt var lite förutseende och tittade på eftermiddagssändningen av Seinfeld och därmed kan hoppa över nattreprisen (som inte börjar förrän efter två). Det gäller att vara lite smart helt enkelt.

Imorgon ska jag ställa klockan en timme senare än vanligt, efter dagens tidiga väckning vill jag nog ha någon extra timmed sömn, men vad jag ska hitta på när jag väl kommit upp återstår att se. Har pratats om att eventuellt gå och säga hej till farfar, så det är väl inte omöjligt att det blir en aktivitet. Annars siktar jag nog på en lugn dag, en dag av vila och stillsam kulturkonsumtion.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home