Friday, July 12, 2013

Hälsade på farfar

Gick och hälsade på farfar i eftermiddags. Trevligt att se honom en sväng. Annars kan jag inte säga att det hänt jättemycket under dagen. Har känt mig lite småseg mer eller mindre hela dagen, kanske delvis av värmen men framförallt skulle jag tro att det är gårdagens tidiga uppstigning (och de fåtaliga timmarna sömn dessförinnan) som spökat lite grann.

Nu under kvällen fick jag en förfrågan om att jobba på way out west. Det är naturligtvis klart intressant, så plötligt ser det ut att bli ett festivalbesök i år trots allt. Förutsatt att jag inte får ett jobb jag ska börja på före det vill säga (nu är väl inte den sannolikheten särskilt hög med tanke på att det är mindre än en månad kvar, men ändå). Kan ju bli kul.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home