Sunday, July 21, 2013

Inte ifred längre

Så morsan och farsan kom alltså hem i dag. Slut på lugnet således. Men det är helt ok, nu har jag ju fått några dagar för mig själv liksom och har kunnat rå mig själv lite mer och sådär. Dagen i stort kan dock beskriva som hyfsat lugn. Följde med till Maxi en sväng på eftemriddagen och annars har jag inte gjort så värst mycket. Upptäckte det roliga i spraymunstycket till vattenslangen i och för sig. Så det roade jag mig med en stund.

Under kvällen har jag tittat på Work of Art, och sen var det inte så mycket mer att se så då slog jag mgi ner på utsidan och pratade gamla semesterminnen med morsan och farsan en stund. Det har hänt mycket kul på semesterresorna under åren. Som när vår tågvagn blev felkopplad någonstans i Danmark till exempel. Men den historien tar vi någon annan gång.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home