Saturday, September 14, 2013

Det blev inte sista

Igår blev inte sista gången på uteplatsen. Blev kanonväder även denna dag, så satt där idag också. Blev dock inga särskilda ceremonier när jag gick in idag. Ceremonierna klarade jag ju av igår. Återstår att se om det blir något mer sittande där ute, men jag räknar inte med att det blir det. Ska man sammanfatt årets uteplatssäsong lite snabbt kan sägas att det har varit en väldigt trevlig säsong. Kanske särskilt nu sista veckorna sedan jag kom tillbaka efter sommarvistelsen i Karlskoga. Men hela säsongen har varit fin. Dessutom har det varit mindre getingar än vanligt, och det är ju alltid ett extra plus. Så som sagt, en himla bra avslutningssäsong (och säsongsavslutning) allt som allt.

Under kvällen har jag mest tagit det lugnt. Slökollat lite på tv typ.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home