Monday, July 14, 2014

Åkte på utflykt

Följde med familjen på utflykt idag. Såg Lars Wallin-utställningen i Kristinehamn. Inte skitintressant, men så är jag ju inte särskilt road av klänningar heller. Tycker man sånt är spännande tycker man säkert det är en toppenutställning. Sen åt vi lunch inne i stan, innan vi åkte till någon sorts plantskolejox (inklusive ett litet och märkligt pelargonmuseum). Jag är ju inte särskilt road av blommor heller, så det var inte heller någon höjdare. Sen blev det fika i Lunedet. Det smakade bra.

Och örat är det inte direkt någon förändring med. Tyvärr. Så jag ska nog slå en signal till vårdcentralen imorrn och se vad de säger. När jag ringde 1177 fick jag ju rådet att använda nässpray och att tryckutjämna, och om det inte hade hjälpt efter några dagar skulle jag ta kontakt med vårdcentral. Nu har jag gjort det i över en vecka (även om jag skippat nässprayen någon dag), så då kan ju vara dags att höra av sig till vårdcentralen. Det bästa vore ju så klart att få en tid och att de kan fixa det på något sätt. Men det mest realistiska känns som att det är att det säger att jag ska fortsätta med tryckutjämningarna och nässprayen ett tag till. Fast det vet man ju inte förrän man har pratat med dem. Skulle jag få en tid får man ju dock hoppas att det blir rätt snart, för jag börjar tröttna rätt rejält (och så vore det ju bra om det har släppt innan Way Out West, trist att gå på festival och i stort sett bara höra på ena örat liksom).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home