Saturday, July 12, 2014

Spontanutgång

Blev en liten spontanutgång igår. En kompis hörde av sig och frågade om jag hade nåt för mig. Det hade jag inte, så vi satt och tjötade ett tag och tittade på massa dåliga, men fruktansvärt roliga, tyska schlagervideor (se exempel nedan), och så kilade vi ner till reddan och satt där och tog ett par öl. Klart opretentiöst och klart trevligt.

Sen tänkte jag ta sovmorgon idag och hade ställt klockan på 12:15. Fast det hade jag ju inte mycket för. För 11:40 vaknade jag av att morsan och farsan ringde på dörren. Jäkla sätt att komma och ringa på dörren en lördagförmiddag.

Nu ska jag väl hur som helst diska lite och gå och handla och sånt där och sen så att säga ta tag lite i dan. Inte för att jag har särskilt mycket som behöver tas tag i, men ändå.

Örat? Inga större förändringar. Möjligtvis något lite bättre, men det kan lika gärna vara att jag haft det så länge nu att jag börjar vänja mig.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home