Tuesday, July 15, 2014

Fräschade upp minnet

Alltså jag har nog inte så värst mycket att säga om den här dagen egentligen. Har inte gjort så jäkla mycket. Läste slutet på en bok jag läste för ett år sedan och vars uppföljare/fortsättning kommer här i veckan. Kan ju vara bra att så att säga har första bokens slut i hyfsat färskt minne när man börjar läsa den andra.
På eftermiddan fick jag nej tack-mailet från ett jobb jag sökte mer på kul än att jag verkligen trodde att jag kunde få det. Skickar iväg sådana ansökningar lite då och då. För är det något som verkar sköj kan man ju lika gärna prova/chansa, går det så går det liksom. Hittills har det dock inte gått.

Och med örat är läget oförändrat. Kom mig, naturligtvis, aldrig för att kontakta vårdcentralen. Fast jag har letat fram telefonnumret i alla fall. Alltid något.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home