Sunday, June 07, 2015

På det hela taget ganska vanligt

Har väl inte hänt så värst mycket idag heller egentligen. På det stora hela har det varit en ganska vanlig söndag. När jag tog en promenad hade jag jackan uppknäppt, vilket gjorde att den fungerade lite som ett omvänt segel när jag gick i motvind. Tog typ tvärstopp när det kom en hård vindstöt.
Det där skrivprojektet jag nämnde häromdagen har väl gått sådär idag. Fick inte mycket gjort. Men det är ju så. Vissa dagar får man ju bara till ett par rader på samma tid som man vissa andra dagar skriver 2-3 sidor. Huvudsaken är ju att man i alla fall får något gjort, och att man inte bara lägger ner för att man känner sig oinspirerad. Det finns inget bättre sätt att misslyckas än att sitta och vänta på inspiration.
Eventuellt ska jag köpa makaroner imorgon.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home