Thursday, October 29, 2015

Geni

Ska ha folk på besök på lördag (pga 30-årsfirande ni vet). Så städade badrummet idag. Fick infallet att använda moppen för att göra rent badkaret. Typiskt genial idé. Har aldrig varit så smidigt att få badkaret rent förut.

Efter att jag ätit åkte jag med föräldrarna till Maxi och handlade råvaror inför den middag jag ska laga i helgen. Kommer bli alldeles lysande.

På tal om något helt annat blev jag rätt less imorse när klockan ringde och jag insåg att den ringde 1,5 timme för tidigt. Gick upp tidigare än vanligt igår för att jag skulle till frisören. Naturligtvis lyckades jag glömma att ändra tillbaka väckningstiden till den vanliga när jag gick och la mig igår kväll.
Jag ställde om väckningstiden och somnade om igen, men då var ju skadan redan gjorde. Stundtals har jag känt mig rätt seg idag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home