Monday, November 23, 2015

Var är mitt äventyr?

Lugn dag, men väldigt bra väder för promenad på tidiga eftermiddagen. Precis lagom temperatur för att det inte skulle bli kallt men samtidigt inte bli för varmt att ha rocken. Perfekt ju.

Annars stod det i mitt horoskop för idag att äventyret skulle slå till och ställa till en väldig oreda för mig. Alltså jag har väntat på äventyret hela dagen, men det har inte dykt upp än. Jäkla lurendrejeri. Jag hade ju räknat med att få vara med om något riktigt storslaget. Nu är det mest äventyrliga jag gjort typ att tvätta håret och gå ut innan håret var helt torrt. Jag hade nog faktiskt tänkt mig något större. Fast det är ju en timme kvar av dygnet, så vi får väl se om jag blir bortsvept till en annan dimension eller nåt, eller om Kirsten Dunst ringer på dörren och ber om hjälp med att hitta en legendarisk skatt. Det sistnämnda vore i och för sig rätt osannolikt, för porten är låst nattetid så hon skulle inte kunna komma in och ringa på.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home