Monday, February 15, 2016

Eventuellt

Kan eventuellt, säger eventuellt, ha varit så att jag ägnade en inte oansenlig del av eftermiddagen åt att indieklubbsdansa runt i lägenheten med hörlurarna i öronen och telefonen i handen så att jag påminde om den klassiska ipodreklamen. Kan ha varit. Säger inte att det hände, men det kan ha hänt. Kanske. Eventuellt.
Jag kanske lyssnade på musik när jag var ute på promenad, och så var det kanske så bra så jag inte ville sluta lyssna när jag kom hem och så blev jag eventuellt väldigt sugen på att dansa och så kan det helt hypotetiskt kanske ha gått över en timme. Kan ha varit så.
Får man lust att dansa ska man dansa. Även när man bor på nedersta våningen och inte orkar fälla ner persiennerna.
Och får man lust att ställa sig i soffan och sjunga med i hela Cruel Town-albumet ska man ställa sig i soffan och sjunga med i hela Cruel Town-albumet. Även när man bor på nedersta våningen och inte orkar fälla ner persiennerna.
Jag säger inte att det sistnämnda har hänt, men det har det. I lördags.

För övrigt borde jag putsa fönstren. Kan ju vara kul att kunna se ut även när det är soligt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home