Wednesday, August 07, 2019

Förhoppningsvis så övergående som det verkar

När jag vaknade imorse hade jag ont i halsen. Jag var inte direkt förvånad då jag anade att det var på gång redan igår kväll, men lite nedslagen blir man ju alltid då det är klart drygt att ha ont i halsen. Men tur i oturen, tänkte jag, just nu vore ändå ett mindre dåligt tillfälle att bli sjuk om jag absolut ska bli det för jag har inget särskilt inplanerat förrän träningsmatchen mot Örebro om en vecka.
Nu har halsontet dock i stort sett gått över. Återstår väl att se om det håller sig så eller om det tar ny sats, men för tillfället tycker jag det är trevligt att det inte blev mer än det blev. Ett halsont som bara håller i sig i några timmar är ju ändå uthärdligt. Nu hoppas vi som sagt bara att det fortsätter vara bra.

Annars har jag väl inte gjort något spektakulärt idag. Har ägnat dagen åt läsning, tittat på några avsnitt av South Park, funderat på inget speciellt. En helt okej dag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home