Saturday, September 21, 2019

En kväll och en dag

Var alltså ute en sväng igår. Det var roligt. Förhållandevis lugnt och städat faktiskt, men trevligt och roligt. Mycket folk på reddan, vilket ju är nice.
Har inte haft några som helst dagen efter-symptom idag, jag sa ju att det blev rätt städat, men nu börjar jag faktiskt känna av att det blev lite sent för nu känner jag mig för klockslaget ovanligt trött. Så är det väl när man blir gammal antar jag.

Dagen idag har annars inte bjudit på några sensationer direkt. Slog mig ner på balkongen en stund på eftermiddagen och läste tidningen och drack ett glas fransk cider i solskenet. Det var angenämt.
Har nu även smakat på glassen jag gjorde häromdagen. Den blev riktigt bra. En smula hård just när man skulle ta för sig ur asken, men när man väl åt den hade den riktigt krämig och härlig konsistens. Riktigt bra chokladsmak dessutom. Så ja, den blev riktigt lyckad. Gött det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home