Sunday, September 08, 2019

Hälsorapport

Hur har jag mått idag då? Tja, ont i halsen och salivutsöndringen från helvetet, men i övrigt rätt okej under omständigheterna. Har inte haft några problem att ägna mig åt ungefär samma saker som vilken söndag som helst. Nu sista halvtimmen eller så har jag börjat känna mig lite frusen. Återstår att se om det är vanlig kvällsfrusenhet eller om det är farbror feber som bestämt sig för att titta förbi. Hoppas naturligtvis på det förra. Lär nog märka vilket.

Annars som sagt inga större variationer mot hur söndagar brukar se ut. Söndagsmiddagen blev lite tidigare än vanligt då min syster med fästman varit i stan över helgen och ville komma iväg lite i tid. Det är väl den variation som varit.

Vad som händer till veckan hänger nog till stor del på hälsan, men imorgon ska jag i vilket fall titta på SVT:s matiné på eftermiddagen, för då visas en Thor Modéen-film jag inte sett förut. Det ser jag fram emot.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home