Saturday, January 04, 2020

En lördag som påmint om en vardag

En rätt lugn lördag. Var lite på tal om utgång ikväll, men min kompis som jag skulle gått ut med gick och blev förkyld så det blev inställt. Nu är det ju visserligen inte för sent än om andan skulle falla på, men känner nog inte riktigt för en sällskapslös utgång ikväll.
Under dagen har jag väl annars läst. Kollade på semifinalen i jvm. Det var ju skit att det gick som det gick. Rätt dålig domarinsats. Tycker fortfarande att ryssarna borde fått en utvisning strax innan de hängde dit avgörandet. Kan nämnas att jag idag också åt upp de sista skivorna julskinka jag hade i kylen. Julsäsongen närmar sig obönhörligt sitt slut. Men ännu är det någon vecka kvar tills pyntet ska plockas ner. Tjugondan är det som gäller, sådana är reglerna.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home