Monday, August 03, 2020

Söndagsanteckningar en augustikväll

Tämligen vanlig och normal söndag. Minus möjligtvis att jag knallade ner till Willys för att köpa Kalle Anka då den inte fanns på Maxi. Fast det är väl i och för sig snudd på vanligt och normalt nu när det var tredje veckan i rad KA var slut på Maxi. Jävla sätt av folk att hålla på att köpa slut på det jag vill ha.

De närmsta veckorna borde det för övrigt klarna lite hur det blir med fortsättning på tidningen och så framöver. Från mitt perspektiv borde det inte finnas mycket att tveka på med tanke på hur löjligt billigt det skulle bli att anställa mig (en "fördel" med att ha varit inskriven som arbetssökande rätt länge), men vi får väl se. Läget och rådande omständigheter är ju lite som det är och det behöver ju också tas hänsyn till. Det enda jag vet säkert är att jag inte kommer fortsätta jobba gratis.

Såg för övrigt att det ska  bli varmt och soligt framöver. Suck. Hade hoppats på att det förhållandevis svala sommarvädret skulle hålla i sig.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home