Thursday, February 04, 2021

En resa söderut

Fick med någorlunda kort varsel flänga i väg till Degerfors i eftermiddags. Jobbuppdrag såklart. Överhuvudtaget har både igår och idag varit relativt jobbintensiva, mer så än det såg ut så sent som vid lunchtid igår. Men det är ju lika bra att få saker gjorda nu så blir det mindre stress längre fram när det börjar närma sig deadline och så.

Utöver jobbet har det väl inte hänt något jättespännande idag. När jag kom tillbaka från Degerfors hade jag fått en notis om att någon hade likeat mig på tinder, men det var det inte alls någon som hade gjort. Då hade jag såklart redan hunnit tänkt att det skulle vara någon jävla kanontjej och att det var nu jag skulle träffa mitt livs stora kärlek, så det var ju något nedslående. Men skämt åsido, lite småirriterande är det ändå när sådant händer. Förstår inte riktigt poängen med att skicka ut falska notiser på det sättet, det höjer ju liksom inte förtroendet för varumärket om man uttrycker det så.

Imorgon behöver jag nog gå och köpa ett paket makaroner. Kan bli mycket rafflande och actionfyllt men antagligen inte.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home