Friday, May 07, 2021

Hagel mm

När jag var ute på promenad började det hagla. På grund av vindens riktning blåste en del av haglet in i mellanrummet mellan hals och krage. Kunde då konstatera att hagel innanför kläderna inte är superbekvämt. Har annars jobbar något mindre idag än det först var tänkt då ett uppdrag jag skulle iväg på blev inställt. Fick ägna mig åt lite annat istället. Fick tid att fila lite till på auktionstexten till kommande numret. Sedan tog jag helg med den vanliga fredagsritualen. Vin, musik och långsam läsning av kvällstidning ni vet. Och i brist på annat såg jag ett par avsnitt av Mr. Bean här under kvällen. Med risk för att rasera all kulturell kredd jag väldigt eventuellt samlat på mig tycker jag faktiskt att det kan vara rätt kul.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home