Saturday, August 28, 2021

Så har helgen passerat halvtid

Ute och åt middag och drack några glas med en kompis igår. Trivsamt och roligt, fast det här att de börjat ha coverband och trubadurer på puben varenda helt är man ju inte direkt överförtjust i.

I dag har således blivit en dag då det inte gjorts särskilt många knop alls. Med undantag för just på morgonen har jag känt mig rätt fräsch (för att vara dagen efter), men man blir ju lite seg och slö. Har typ kollat på en film, läst tidningen. Det är väl typ det. Nu under kvällen fastnade jag framför Sveriges åttondel i volleyboll. Kul att det blev seger. Senast jag såg ett svenskt landslag spela en viktig match var den där bittra jäkla OS-finalen i fotboll som fortfarande gör ont att tänka på, så det kändes skönt att få se jublande och glada svenska spelare.

Ätit lite choklad har jag gjort också. Druckit en flaska vichyvatten. Det gjorde jag även när jag kom hem inatt (drack vichyvatten alltså, chokladen köpte jag idag). Kanske spelade det in i att jag inte blev särskilt bakis.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home