Sunday, August 29, 2021

Tillbaka till kontoret?

Åter en tämligen normal söndag. Höll dock på att bli tokig på ommöbleringen på Maxi. Man hittade ju ingenting. Ingenting! Ett par grejer jag skulle ha hittade jag inte alls. Det var bara borta. Irriterande. Man är ju trots allt vanemänniska.

Imorgon ska jag faktiskt iväg till kontoret en sväng. Chefredaktörn tycker att vi ska börja arbeta därifrån igen till veckan. Hoppas väl dock på att kunna få till att även fortsättningsvis jobba så mycket som möjligt hemifrån. Hemjobb passar mig väldigt, väldigt bra. Jag blir effektivare och det blir mindre dötid, och jag mår generellt bra av det. Vore det bara upp till mig skulle jag alltid jobba hemifrån. Men det får ge sig med den saken.

Förhoppningsvis får jag skivorna jag beställde häromdagen i början av veckan. Det ser jag fram emot.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home