Monday, October 11, 2021

Får kanske tänka om

Har väl mest varit jobb idag också. Iväg för ett reportage imorse. Hem och skriva. Skrev ihop det jag intervjuat om. Färdigställde ett par andra grejer. Fixade pressbilder till en artikel. Skrev ihop en annan text baserad på webbresearch. En relativt sen telefonintervju. Därefter middag, sedan satt jag och pulade lite med texten jag gjort telefonintervjun för. Det sistnämnda gick småtrögt så det får jag jobba vidare på imorgon, men annars har det rullat på helt ok. Rätt trött nu dock, så får se om jag lyckas hålla mig vaken eller om det blir en nicka till framför datorn-kväll.

Mitt i allt, medan jag tog en liten paus, sket sig av allt att döma en rolig idé jag hade till mitt födelsedagskalas också. Då blev jag less. Får se om jag lyckas lösa det på något vänster, för det vore jäkligt trist att behöva steka hela idén.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home