Tuesday, October 05, 2021

Mer produktivt

Jobbat på idag också. Till skillnad från häromveckan känns det som att det rullar på helt okej produktivt för tillfället. Det får man väl säga är positivt. Fick springa ner till kontoret en sväng på eftermiddagen för ett möte. Hade nog hellre använt den tiden till att jobba undan det jag hade, men möten ingår väl också i jobbet antar jag.

Imorgon blir det mer jobb. Då blir det en paus i telefonintervjuandet för att göra ett reportage irl. Dessutom ska jag skriva färdigt en grej jag började med idag, och fortsätta försöka få tag på en person jag utan framgång försökt nå i ett par dagar. Därtill ta ett par nya kontakter för att boka in grejer till nästa vecka. Lite research och läsning av dokument om jag hinner. Sådant är det, reporterlivet. 

0 Comments:

Post a Comment

<< Home