Thursday, March 24, 2022

Flutit på, slutspel imorgon

Gick bra att tvätta. Gick hyggligt på jobbmötet. Så, nu har vi det avklarat. I övrigt ingen särskilt spektakulär eller sprakande dag. Det har mest flutit på liksom. Fast kom på nu att jag inte gjort veckans helgtips än, så nu blir det till att nattjobba lite grann. Kul. Inte. Men bara mitt eget fel, så det är väl vad det är.

Imorgon kliver BIK in i slutspelet. Mora alltså. Det trodde jag inte på förhand att det skulle bli. Trodde alla skulle välja rakt av efter ranking och att vi således skulle fått Kristianstad. Om det sedan är en fördel eller nackdel att det blev Mora vet jag inte. Det hade varit tuffa matcher oavsett vilket lag vi möter, så rent sportsligt vore det nog hugget som stucket. Dock en fördel med lite kortare resor än om det hade varit Kristianstad. Då kan det nog bli bra stämning i hallen med två rätt tända klackar. Blir nog betydligt fler bortasupportrar från Mora än det hade varit från Kristianstad. Ska bli kul med slutspel hur som helst. Första slutspelsmatchen på plats för min del, förra året spelades det ju utan publik. Vågar inte tippa något, men hoppas såklart att BIK tar sig vidare.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home