Friday, April 01, 2022

Bostadsrättsinnehavare

Kört på med jobb idag också. Dock inte behövt åka iväg någonstans idag. För övrigt även idag som var överlåtelsedatumet för lägenheten, så nu äger jag till sist bostadsrätten där jag bott i åtta år. Fick bli ett litet glas punsch under kvällen för att fira. I övrigt har det väl inte hänt skitmycket. Kunde ta mig en klassisk fredag med vin, musik och långsamt läsande av dagens tidning frampå eftermiddan. Det var trivsamt. Var ett tag sedan jag gjorde det nu, har varit massa annat på fredagarna de senaste veckorna så det har inte riktigt blivit av.

Hämtade ut årets påskpunsch igår. En Rådmans punsch och en Trosa punsch. Ser nu fram emot att det ska bli påsk så jag kan smaka på dem. De verkar båda väldigt trevliga.

Hockey imorgon, utöver det får vi se vad jag hittar på i helgen. Skulle tippa på att det blir förhållandevis lugnt i vilket fall. Känns som det kan behövas innan det är dags att peta i växeln för slutspurtsmode till veckan. Men skulle det dyka upp något kul är jag ju inte den som är den.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home