Monday, November 07, 2022

Skickat och klart

Mest jobbat. Och så hann jag skicka iväg prytlarna jag sålde på Tradera. Colaskylten jag fick med mig när jag praoade på Boda Borg bland annat. Den har ändå mest legat i ett förråd de sista sådär 20 åren, och jag lär aldrig sätta upp den på väggen så då tyckte jag att jag lika gärna kunde testa att sälja den. Och såld blev den ju. Slogs igen av hur väldigt smidigt det var att sälja där. Bara att klicka "boka frakt" så beställde och betalade man på en gång, och sedan var det bara att knalla ner till postombudet och visa en QR-kod så var det klart. Jäkligt bra nivå på avgifterna också. Så där är nog inte omöjligt att jag säljer fler grejer i framtiden.

Upptäckte lite slumpmässigt att en ny säsong av Första dejten drog igång ikväll. Fortfarande ett ljuvligt program.

Imorgon behöver jag köpa ett paket makaroner.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home