Thursday, December 07, 2006

Hela dagen i ett inlägg typ

Egentlgien hade jag tänkt dela upp dagens händelser i olika inlägg men jag orakr bara skriva ett så jag tar allt i samma.

Var till frisören och klippte mej i förmiddags, det var liksom dags för det kändes det som. Så nu är jag tokhet (det är jag visserligen jämt men vi kan säga att jag är lite lite hetare än vanligt).

På eftermiddan var jag uppe till wickan ett tag och redde ut affärerna för hösten samt pratade med dom om några ideer jag har för våren och lite så där.

Framemot kvällen kom farmor hit och gratulerade mej på namnsdagen. Jag fick en samtalscheck i namnsdagspresent. Vi åt sedan bakelser, jag åt en sån där emd grön marsipan på, det avr mycket gott.

Och aldeles nyss beställde jag senaste numret av Sonic från deras hemsida, det känsn bra, nu slipper jag springa runt och leta efter det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home