Saturday, December 02, 2006

Extrem försovning, fest och muffinsberöm

Jag ahr sagt förut att jag ahr sovit för länge på morron, men idag gjorde jag verkligen det med råge. Jag kom upp vid kvart i fyra, och det efter att morsan hade varit inne och väckt mej, hade hon inte gjort det hade jag säkert sovit fortfarande.
Ikväll är det fest också, ska väl bli lite av Klubb Pefektions avslutningsfest. Det ska bli roligt, har ju inte festat på rätt länge nu liksom. Hoppas jag hinner piggna till lite tills det är dags bara.
Vet inte om jag skrev dte igår men Quit your dayjob gillade mina muffins, då blev man lite stolt.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

snacka om chock, jag tyckte det stod: "extrem förlovning."

8:21 PM  
Anonymous Anonymous said...

msn tokdog. jag lägger mig nu. sov gott!

11:26 PM  

Post a Comment

<< Home