Monday, December 04, 2006

Fest och mustpremiär

Igår var det alltså fest hos fredrik. Det var en trevlig tillställning. Kvällen roligaste var nog fårkudden eller Ior. Hur som helst så slutade festen med att Jag, Fredrik, Belle och Viktor satt och kollade på A-team, det var väldigt bra även om det var extremt ologiskt på sina ställen.
Sen var klockan typ fyra så då tog jag mina 15-20 öl (jag hade ju beställlt en platta av Nilsson som han levererade igår) och gick hem. När jag kom hem så upptäckte jag till min fasa att vi inte hade några gorbys kvar, men smart som jag är löste jag problemet och gjorde mej två köttbullemackor istället.

Och idag drack jag säsongens första must, det var en spendrups ur en 33cl glasflaska. Det smakade mycket bra. Senare under dagen drack jag även ett apr glas av apotekarnes julmust (från petflaska dock), den smakade också mycket bra.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home