Tuesday, February 06, 2007

Kvällen typ

Denan dags kväll har ägnats åt hockeytittande på TV (jag ahde satsat 15 spänn på at tSverige skulel vinna vilket dom så klart inte gjorde. Oturen håller i sej) och musiklyssnande. Musiklyssnandet var trevligast. Bland annat snabblyssnade jag igenom indiesamlingen, och emd snabblyssna menar jag då att jag lyssnade på försat minuten av varje låt för att se vilak som skulle kunna gå att spela på klubben och vilka som inet skulle gå at tsepla på klubben. Unegfär hälften av låtarna skulle funka att spela där medan den andra hälften av olika anledningar inte skulle funka så bra där även fast det är väldigt bra låtar (exakt vad som passar på klubben och varför och så där orkar jag dock inte ta nu utan den diskussionen tar jag någon annan gång).
KT ringde förut också så det kommer nog att bli någon liten trevlig artikel om klubben i den tidningen innan fredag. Men när man inte är beredd på att dom ska ringa och dom ber en berätta om banden som ska komma så är det extremt svårt att komma på/veta vad man ska säga.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home