Thursday, February 08, 2007

Mycket att göra+trevlig post

Har typ rätt mycket att göra idag. Måste se till så att allt är klart inför imorgon och så ska jag plugga och så tänkte jag tävtta håret och raka mej så jag inte måste göra det imorrn och så ska jag dessutom upp till stan och köpa en tidning under dagen också. Men det ska nog inte vara några problem tror jag.
Förresten kom nästa veckas Kalle Anka på posten idag, skickade ju in någon sorts kupong så jag skulle få några nummer gratis för rätt längesen (typ novemebr-decemeber nån gång) och idag kom alltså det första. Och jag som inte har hunnit läsa den här veckasn nummer än. Hade för mej att prenumeranter fick tidningen på fredagar, men det kan ju förstås ha ändrats sen jag var prenumerant för några år sen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home