Thursday, February 08, 2007

Premiär imorgon

Nu är allt ready to go inför imorgon. Det enda i förberedleseväg som är kvar är att jag ska skicka iväg kontraktet på Navid Modiri & Gudarna till deras agent imorrn (jag ska inte gå in på varför det inte har skickats än men det har inte blivit av bara) och att jag ska handla lite logegrejer till banden. Vilket påminner mej om att jag måste ringa till NM&G och kolla att dom inte har någon allergi eller så. Men det känns bra inför vårpremiären, hoppas det kommer mycket folk.
Känenr mej faktiskt konstigt onervös, undrar om dte är ett rba elelr dåligt tecken?

Men på tal om något helt anant höll jag på att få panik nu när jag slog på datorn och msn inet ville starta, det är ju en sak om det är problem att logga in ibland men när det inte ens går igång blir man ju nervös. Och jo jag borde nog börja lära mej att använda inetrnet utan msn igen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home