Sunday, March 18, 2007

Inget som har med jul att göra alls

Det finns inte särskilt mycket mer än det som jag skrev när jag kom hem om gårdagen. Däremot borde jag kanske sluta med att skriva i bloggen när jag kommer hem efter att ha festat för det fanns ju sjukt mycket stavfel även för att vara jag i det inlägget.

Hur som helst har den här dagen förlutit lugnt (men jag slapp bakfylla ännu en gång) och dne mesta va tiden har tillbringats framför vår TV. Såg bandyfinalen tillexempel och jag tycker faktiskt att det finns lite humor i att hammarby förlorade en final igen.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

HATA BAJEN! eh.

8:23 PM  
Blogger Nicklas R said...

Beror det främst på att dom slog ut vsk i semifinalen (hur vet ja gplötsligt så mycket om bandy förresten?) eller är det bara det där allmänna stockholmslagshatet?

11:40 PM  

Post a Comment

<< Home