Monday, March 19, 2007

Tentapluggandet går så där

Har inte alls fått så mycket pluggat som jag hade tänkt idag, det är lite småilla eftersom tentan är på söndag. Att jag fick för lite pluggat har en mängd orsaker men den främsta är nog att jag ahr väldigt svårt att plugga ordentligt när det är folk hemma (jag vet inet avrflör men dte blir någon sorts anspänning eller nått) och på just måndagar är det ju lite mer folk än vanligt hemma i och med att farsan alltid är ledig på måndagar. Förhoppningsvis ska jag få rätt rejält mycket emr pluggat resten av veckan för jag måste bara klara den här tentan känns det som.
Helt ärligt känns det inte direkt superinspirerande att gå upp vid 6 på lördag och åka till Kalmar men jag får väl försöka se det positivt, det kan ju vara skönt att komma hemmifrån ett par dar.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home