Wednesday, May 23, 2007

Festivalnyheter

Läste just att Edvinfestivalen blir sista helgen i augusti i år. Det är inte bra, verkligen inte bra. Det datumet innebär nämligen att jag troligtvis inte kommer kunna besöka Edvinfestivalen i år, och det suger verkligen. Varför kommer jag då troligtvis inte kunan besöka festivalen om den arrangeras det datumet? Jo för om allt går som det ska och jag klarar kurserna nu under våren så kommer jag ju fortsätta på programmet till hösten och då skulle jag gissa att det är just den helgen som jag kommer flytta. Fan också, Edvinfestivalen har man ju sett fram emot sen förra årets festival typ.

Hultsfred hade sitt sista bandsläpp idag också, kommer inte lista allt dom släppte här då det var rätt många akter och jag orkar inet sitat och skriva ner alla dom nu.
Men det bästa som släpptes var Ida Maria, Those Dancing Days och Timo Räisänen (sen är även Steso Songs, Hafdis Huld och The Bombettes rätt bra).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home