Tuesday, May 22, 2007

Skrivandet närmar sej

Imorrn ska jag börja skriva på uppgiften om tjänstemarknadsföring, fyra sidor ska den bli på. Har skrivit om absolut vodka i dom tidiagre uppgifterna men det är ju inget tjänsteföretag så jag måste först och främst välja ett nytt företag att skriva om. Tur att jag blev klar med läsningen i så god tid den här veckan så jag dels hinner bestämma mej för ett företag och dels hinner läsa in mej lite närmare på företaget i fråga.
Eller så väljer jag att skriva om klubben i den här uppgiften, då behöver jag ju inet ta reda på så mycket bakgrundsinformation (och man kan ju faktiskt säga at dte är ett tjänsteföretag även om klubben inte är något företag). Fast det kanske inet blir så bra när läraren ska kolla upp källorna man använt och mitt namn nämns nästan överallt där klubben nämns.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home